Brown Bread
Áine nagyratörő álmokkal a háta mögött hagyja el ír szülővárosát New Yorkért. Ám egy recept, két generáció és a kompromisszumképtelenség visszakényszeríti anyjához egy konyhai párbajra, amin szembesülnie kell a siker valódi árával.