Chicos Del Puerto, Los
Miguel megteszi azt az utat, amit a saját családja által bezárt nagyapja nem tud: küldetése, hogy elmenjen egy temetésre, és otthagyjon egy katonai kabátot nagyapja barátja sírján. Lola és Guillermo kíséretében Miguel elhagyja nazareti negyedük betontszigetét. Valencia külvárosában bolyong, keresi a temetőt, és egy elhagyatott városban találja magát.