Mennydörgők*
A Marvel Studios antihősök szokatlan csoportját rántja össze Jelena Belovából, Bucky Barnesból, a Vörös Őrből, Szellemből, a Kiképzőből és John Walkerből. Miután Valentina Allegra de Fontaine halálos csapdába csalja őket, a kiábrándult, mindenki által leírt gárdának veszélyes küldetésre kell indulnia. Az, hogy kénytelenek szembenézni a legsötétebb emlékeikkel, vajon szétszakítja ezt a zűrös bandát, vagy megváltásra lelnek, és egyesítik az erőiket, mielőtt túl késő lenne?