Adult Under Construction
Egy 25 éves nő tudományos magyarázatokat keres tinédzserkori viselkedésére, miközben a pubertás változásait és társadalmi kihívásait kutatja. Minden generáció szembesül a serdülőkor egyetemes kihívásaival, miközben próbál eligazodni a biológiai és társadalmi változások között. Bár a tudományos kutatás rávilágít a tinédzser agy működésére, a bubertás alapvető jellemzői változatlanok maradnak.