Memphisből a csúcsra
Egy csapat dél-memphisi fiatal mászó nekivág, hogy meghódítsa a Kenya-hegy 4877 méteres sziklatornyát. Dacolnak a világuk és önmaguk határaival, szembenéznek a ritka levegővel, a félelemmel és önmaguk felfedezésével.
A „Memphisből a csúcsra” egy elhanyagolt és kemény dél-memphisi környékről – ahol a mászás szinte ismeretlen – származó, elszánt fiatal mászócsapatot követ, akik elindulnak meghódítani a Mount Kenya 4877 méteres sziklatornyát. Az egy éven át tartó, kimerítő felkészülés során olyan neves sportolókkal edzenek együtt, mint Alex Honnold és Philip Henderson. A ritka levegővel, a félelemmel és saját kitartásuk határaival küzdve rájönnek, hogy nem a mászás a legnehezebb, hanem az, hogy elhidd, mi mindenre vagy képes. Történet a kitartásról, az átalakulásról és a saját határaid leküzdésének rendíthetetlen erejéről.