Megtalálni Michaelt
Michael Matthews 1999-ben a legfiatalabb britté vált, aki feljutott az Everest csúcsára. Azonban három órával ezt követően eltűnt, és sose került elő. Huszonhárom évvel később, fivére, a vállalkozó és előadó Spencer Matthews keresést indít, hogy megtalálja őt. Csapatba állva a rekorder, 14 csúcsot meghódító Nims Purja-val, a mentőalakulat extrém körülményekkel néz szembe, az időjárás viszontagságai miatt. Felhívjuk nézőink figyelmét, hogy a film egyesek számára felkavaró képsorokat tartalmaz.
Michael Matthews 1999-ben a legfiatalabb britté vált, aki feljutott az Everest csúcsára. Azonban három órával ezt követően eltűnt, és sose került elő. Fivére, Spencer Matthews a vállalkozó és előadó, tíz éves volt, amikor Michael eltűnt, és sose tudta igazán elfogadni bátyja halálát. Több mint húsz évvel később, Spencer kap egy képet egy a hegyen lévő holttestről, ami akár Michael is lehet. Nepálba megy, ahol felbérelte Nims Purja, ""14 csúcsos"" rekordtartó hegymászót, hogy vezesse a keresőcsapatot az Everest halálzúnájában, és megtalálják Michaelt. Az extrém, 8000 méteres magasságban, a csapat egy tízemberes keresőbrigádra van utalva, drónokkal és a megfelelő tudással felszerelkezve. De az időjérás viszontagságai és az idő mind ellenük dolgozik, így nem várt nehézségekkel kell szembenézniük.