Summits of My Life: A Fine Line
Kilian Jornet, 25 éves, kiemelkedő sportoló, túrasízésben és ultra terepfutásban jeleskedik, bátran dacolva hegyvidéki környezet veszélyeivel. Noha ezek a sportok magas árat követelnek tőle, szenvedélye egyre csak hajtja, és közben megmutatja, milyen kitartóak és eltökéltek az ilyen zord tájak szülöttei.