akció és kaland, animáció
Egy vihar közeledtével a madarak, egerek és más élőlények egy öreg malomban találnak biztonságos és száraz búvóhelyre.
Az Oscar-díjas rajzfilm drámaian mutatja be az öreg malomban töltött éjszakát, amely során a malom rémült lakói, madarak, félénk egerek, baglyok és más élőlények próbálnak biztonságos és száraz búvóhelyre találni a vihar közeledtével. Ahogy az égiháború egyre hevesebbé válik, a malomkerék forogni kezd, és félő, hogy az egész malom darabjaira hullik még mielőtt a vihar elülne.