A 19-es asztalnál ülők
Eloise-t (Anna Kendrick) lecserélték, nem ő lesz a fő koszorúslány barátja esküvőjén. Mégis elmegy a lagzira, és hamarosan összebarátkozik a kallódó idegenekkel, akik a rettegett 19-es asztalnál kaptak helyet.
Eloise-t (Anna Kendrick) lecserélték, nem ő lesz a fő koszorúslány legrégebbi barátnője esküvőjén, miután szakított vele a vőfély. Ennek ellenére azonban elmegy a lagzira, ahol a bálterem legeldugottabb helyén, a kallódó idegenek társaságában kap helyet. Ahogy a 19-es asztalnál ülők egyre jobban megnyílnak, Eloise összebarátkozik velük, és rájön, hogy még a legvalószerűtlenebb körülmények között is kialakulhatnak barátságok, sőt, akár még románcok is.