Fantasztikus négyes
Miután túlélnek egy űrbéli katasztrófát, a szuperhősökké változott Fantasztikus Négyes küzd, hogy összeegyeztesse hatalmát, felelősségét és kapcsolatait, mint egy rosszul működő család. Személyes konfliktusaikat leküzdve végre egyesítik erejüket, hogy legyőzzék Dr. Fátumot, aki alattomos egykori patrónusuk rosszindulatú, fémes megtestesülése.