A Fantasztikus 4-es: Első lépések
Az 1960-as éveket idéző retro-futurisztikus világban a Marvel első családja nagy próbatétel elé néz. Hősi énjüket és családi kötelékeiket egyaránt ápolniuk kell, miközben megvívnak a Földet fenyegető űristennel és sejtelmes hírnökével.
Az 1960-as éveket idéző, vibráló retro-futurisztikus világban játszódik a Marvel Studios "A Fantasztikus 4-es: Első lépések"című filmje, amelyben bemutatkozik a Marvel első családja: Reed Richards/Mr. Fantastic, Sue Storm/Láthatatlan, Johnny Storm/Fáklya és Ben Grimm/Lény,akik nagy próbatétel elé néznek. Hősi énjüket és családi kötelékeiket egyaránt ápolniuk kell, miközben megvívnak a Földet fenyegető, falánk űristennel, Galactussal, és sejtelmes hírnökével, Ezüst Utazóval. S ha még nem lenne elég Galactus terve, miszerint felfalja a komplett bolygót és minden élőlényt vele együtt, az egész küzdelem egyszeriben személyes üggyé válik a négyes számára.