Sehol se otthon
1961-ben egy ismeretlen, tizenkilenc éves fiatal, Bob Dylan érkezik New Yorkba egy szál gitárral és nyughatatlan őstehetséggel. Greenwich Village zenei ikonjaival kapcsolatai mélyülnek, üstökösként emelkedik, míg végül egy korszakalkotó, megosztó előadással örökre áthangolja a zenetörténelmet.
New Yorkban járunk, 1961-ben. A pezsgő zenei élet és a társadalmi változások viharos időszakában egy ismeretlen 19 éves fiatal, Bob Dylan (Timothée Chalamet) érkezik Minnesotából Greenwich Village-be. Egyetlen gitárral és nyughatatlan, lázadó őstehetséggel vág neki az útnak, hogy ne csupán dalokat írjon, de örökre áthangolja az amerikai zenetörténelmet. Miközben a hírnév felé sodródik, kapcsolatai egyre mélyülnek, a folkmozgalom korlátai pedig egyre szűkebbek lesznek számára. Nem hagyja, hogy beskatulyázzák – merész döntésével olyan kulturális viharokat gerjeszt, amelyek az egész világon végigsöpörnek. James Mangold filmje egy korszak lüktetését ragadja meg, Mangold és Jay Cocks forgatókönyvéből, Edward Norton, Elle Fanning és Monica Barbaro főszereplésével.