Tina
Élje át személyesen Tina Turner, a rock and roll neves, különleges képességű szupersztárjának igaz élettörténetét.
Élje át személyesen Tina Turner, a rock and roll neves, különleges képességű szupersztárjának hatásos, igaz élettörténetét. Laurence Fishburne (Mátrix) Ike Turner és Angela Bassett (Kortalan szerelem) Tina Turner szerepében tündökölnek — az ő viharos kapcsolatuk végül arra készteti Tinát, hogy elhagyja a férfit, és szembenézzen a félelemmel. Higgyen magában, ennek megfizesse az árát, és összeszedje hozzá a bátorságot. Ne hagyja ki ezt a filmet, a világ egyik legizgalmasabb, energiában gazdag szórakoztatójának elbűvölő és felemelő történetét.