Aros Mae
Egy városi nő rövid, de életét megváltoztató kapcsolatba kerül egy hegyvidéki farmerrel és a távoli Közép-Wales tájaival. A Staying (Aros Mae) című film a közép-walesi Radnorshire hagyományos, hegyvidéki farmközösségének valódi tagjait mutatja be, akiknek életmódja jelentősen átalakult a klímaválság, a brexit utáni élet és az Egyesült Királyságben bekövetkezett gazdasági változások hatására.