A sógun
Az 1600-ban, Japánban játszódó történetben Yoshii Toranaga nagyúr az életéért harcol, miközben ellenségei összefognak ellene a régensek tanácsában, amikor egy közeli halászfaluban magára hagyott, rejtélyes európai hajót találnak.