Rólunk szól
Paul és felesége, Florence hármas ikreket várnak, Mathis nemrég tudta meg, ki a vér szerinti apja, Maud pedig a kilókkal küzd, és az élet értelmét keresi. Michaël egy focimeccs közben rátámad az ellenfél csapatának egyik játékosára, az esetről készült videó pedig bejárja az internetet. Első ránézésre Paulban, Mathisban, Maudban és Michaëlben csupán egyetlen közös van: mindannyian ma ünneplik a 38. születésnapjukat.
Elérkezett Florence és Paul nagy napja: a hármas ikrek világra jövetelének ideje.
A túlterhelt, újdonsült anyuka, Florence szemrehányást tesz Paulnak, amiért elhanyagolja a családot.
Florence küzd az örökbe fogadó szülő szereppel: nehezére esik sajátjaként szeretni Mathist.
Mathis iskolaigazgatója közli Florence-szal és Paullal, hogy gyermekük kivételes tehetség.
A hármas ikrek egyike halva születik. A letaglózott Paul erőt vesz magán: közli feleségével a hírt.
Mathis épphogy csak felépült az idegösszeroppanásból, amikor úgy dönt, elutazik Amidouval.