Johnny Kapahala: Vissza a deszkára
Menjen a szörfről a gyepre, és szívjon egy kis friss levegőt a Johnny Kapahala: Vissza a deszkára segítségével! Tartson mindenki kedvenc tini szörf- és snowboardbajnokával! Johnny Kapahala visszatér Hawaiira, hogy részt vegyen nagyapja, a legendás Johnny Cunami esküvőjén. De ahelyett, hogy elkapna néhány hullámot, amíg a városban tartózkodik, Johnnyt lefoglalja, hogy szemmel tartsa "Chris bácsit", nagyapja vőlegényének 12 éves fiát. Chrisen keresztül Johnny bemutatkozik a "Dirt Devils"-nek – a helyi dirtboardos csapatnak. Amikor a Dirt Devils közvetlenül versenyez a nagypapa szörfboltjával, Johnnynak és Chrisnek egyesítenie kell erőit, és megmenteni a helyzetet. A Johnny Kapahala: Vissza a deszkára egy olyan terepkaland, amelyet az egész család imádni fog!