Csoda a pályán
A Lamont Carr (Virginiai Egyetem ACC Bajnokság, 1976) élete által ihletett Csoda a pályán az egykori egyetemista kosárlabdás sztár kultúrák közötti, spirituális története, aki zsidó iskolásfiúk egy csoportja meggyőz, hogy legyen nyeretlen kosárlabdacsapatuk edzője. A fiúk Júda és a Makkabeusok csodálatos Hanuka történetét is tanulmányozzák, és hasonlóságokat fedeznek fel Lamont és Júda között, meg lévén győződve, hogy ő a zsidó hős megtestesülése. A film felkavaró és szívélyes módon mutatja be a kitartásnak, csapatmunkának, az álmok követésének, a hitnek és a fény csodájának fontosságát, azt ahogyan az edző és a fiatal csapat összekovácsolódik a bajnoki meccs napjára.