Shevernatze Un Angel Corrupto
Jonás, az autósiskolai tanár célja, hogy megdöntse a Guinness-rekordot, és hátramenetben vezessen Madridból Avilába. Ezzel a volt barátnőjét, Mariát szeretné lenyűgözni. Amikor azonban találkozik egy különös öregemberrel és egy piromániással, sőt romantikus szálak is beleszövődnek, az egyedülálló road movie cselekménye tovább bonyolódik.