Free Spirits
A Spirits of St. Louis, egy szórakoztató és időnként ellentmondásos csapat, amely mindössze két szezont játszott az Amerikai Kosárlabda Szövetségben, továbbra is szokatlan módon létezik.
Amikor az Amerikai Kosárlabda Szövetség 1976-ban feloszlott, négy ABA-franchise csatlakozott az NBA-hez: a Nets, a Nuggets, a Pacers és a Spurs. Az egyik kieső csapat azonban más módon biztosította a jövőjét. A „Free Spirits” a St. Louis-i Spirits színes történetét meséli el – egy szórakoztató és időnként ellentmondásos csapatot, amelyben olyan sztárok játszottak, mint Marvin Bad News Barnes és James Fly Williams, és amelynek a play-by-play-t egy Bob Costas nevű feltörekvő sportkommentátor vezette. A Spirits az első szezonjában a rájátszásban megdöbbentő sikert aratott a címvédő ellen, és a franchise megszűnése felé vezető úton Daniel és Ozzie Silna társtulajdonosoknak sikerült olyan szerződést kialkudniuk, amely lehetővé tette a csapat szokatlan módon történő továbbélését.