Phi Slama Jama
Az 1980-as évek elején ők voltak a legnépszerűbb testvériség az egyetemi kosárlabda terén. A nigériai focista, Hakeem Olajuwon és egy hazai srác, a könnyedén megszerzett Clyde Drexler vezetésével a Houston Egyetem Cougars csapata nemcsak az NCAA-döntőig menetelt három egymást követő alkalommal (1982-84), hanem magának a kosárlabdának az átformálásához is hozzájárult.
Az 1980-as évek elején ők voltak a legnépszerűbb testvériség az egyetemi kosárlabda terén. A nigériai focista, Hakeem Olajuwon és egy hazai srác, a könnyedén megszerzett Clyde Drexler vezetésével a Houston Egyetem Cougars csapata nemcsak az NCAA-döntőig menetelt három egymást követő alkalommal (1982-84), hanem magának a kosárlabdának az átformálásához is hozzájárult. Chip Rives (Brian és a Boz) rendező a 30 for 30 sorozat keretében bemutatott filmjében feleleveníti Guy V. Lewis fergeteges mutatványait, valamint mesél az igazi nagyságról és a szívszorító fájdalomról. Ám miközben Rives bemutatja ezt a nagyobb lélegzetű történetet, a titokzatos mezőnyjátékos, Benny Anders eltűnésére és arra a hosszú életű testvériségre is kitér, amely a csapattársakat és az 1981–82-es idény csapatkapitányait, Eric Davist és Lynden Rose-t arra készteti, hogy megpróbálják megtalálni őt a több mint két évtizeddel ezelőtti rejtélyes események után.