Neil Young: In Performance
Ez a dokumentumfilm Neil Young legendás zenéjét mutatja be a Crazy Horse-szal való ikonikus együttműködésére összpontosítva. Egy 1986-os koncert ritka felvételeivel erőteljes bepillantást nyújt a művész szólókarrierjébe, és a rock and roll világára gyakorolt tartós hatásába.