PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
A mexikói Culiacán városában Jesús Malverdét nagy tisztelet övezi. A szegények és a drogdílerek védőszentjének tartott férfi a mexikói Sinaloa állam mondabeli hőse.