Figaro, a macska kerül főszerepbe, akit megfürdet (azután parfümmel és masnival is ellát) Minnie egér, majd egy csapat kötekedő kóbor macskába botlik. A rémült Figaro végül felülkerekedik, amikor a remegésével egy egész szemetestornyot borít ellenfelére, így ő lesz a párbaj győztese. Jutalma egy újabb fürdő Minnie-től.