Mickey Ausztráliában
Mickey egér az ausztrál bozótban elhajít egy bumerángot, ami Plutó szájába akad. Mickey egér ezután felfedez egy emutojást. Sajnos a szülő üldözőbe veszi.
Mickey egér az ausztrál bozótban elhajít egy bumerángot, ami Pluto szájába akad. Mickey egér ezután felfedez egy emutojást. Sajnos a szülő üldözőbe veszi, de Plútó és a bumeráng útját állja, így az emu teljesen megzavarodik.