Pluto, a mentőkutya
Pluto mentőkutya a fagyos északon. De amikor összekerül egy fókabébivel, kiderül, hogy ő az, aki segítségre szorul.
Pluto mentőkutya éppen a szokásos őrjáratára indul amikor összetalálkozik egy kölyökfókával. A fóka játszani szeretne, így ellopja Pluto mentő hordóját, és amikor Pluto üldözőbe veszi, őt kell végül megmenteni.