Emlékezz ránk
Vége a nyárnak, és Félix a családi házból kirepülve beköltözik az új kollégiumi szobájába. Húsz évnyi házasság után ideje, hogy Carole és Benoît magára is gondoljon… De hogyan birkózik meg a pár ezzel az új élettel? Vajon az évek múlása nem kezdte már ki az érzéseiket? Képes lehet a szerelem önmagában kiállni az idő próbáját?