Augusztus 15-e van, és mint minden évben, Paul és barátai nagy pikniket csapnak a Callot-szigeten. Ebben az évben azonban a dagálynak köszönhetően a család csapdába esik a szigeten, és mindenki arról vitatkozik, hogy mi legyen. Ahogy a felnőttek azon veszekednek, hogy ki a felelős, a feszültség egyre nagyobb. A gyermekkor és felnőttkor mezsgyéjén lévő Paul kezd rátalálni az egyéniségére, miközben elmerül a képzelete világában.