Huguette megoldja
Amikor Huguette, a 78 éves volt tanár a lakbértartozása miatt hajléktalanná válik, szomszédnője, Marion felajánlja neki, hogy befogadja, ha cserébe egy hónapon belül segít a fiának feljavítani a jegyeit.