Call My Agent Berlin
Köszöntjük a Stern Ügynökségnél, ahol a sztárok, a dráma és az intrika a mindennapi élet részei. Az alapító halála után az ügynökség a csőd szélére kerül. Csak új tehetségek felfedezésével és a régi sztárok megtartásával tudnak életben maradni. A színfalak mögött az ügynökök szenvedélyesen küzdenek az ügyfeleikért és a saját jövőjükért.
Köszöntjük a Stern Ügynökségnél, ahol a sztárok és a dráma kéz a kézben járnak. Az ügynökök küzdenek az ország legsikeresebb színészügynökségének túléléséért. Az alapító, Richard Stern hirtelen halála után a csőd fenyegeti a céget. Új tehetségeket kell találni, meg kell tartani a régi sztárokat, és le kell szerződtetni újakat, különben minden elvész. Míg a celebek a vörös szőnyegen hódítanak, az ügynökök a színfalak mögött vívják a csatákat. Stratégák, válságkezelők és konspirátorok, akik mindent kockára tesznek az ügyfeleikért. Szerelem, árulás, család és barátság keveredik ebben a veszélyes koktélban, amiben a munka és magánélet elválaszthatatlan. Minden győzelem számít, ha el akarják kerülni a bukást.
Moritz Bleibtreu el akarja hagyni a Stern Ügynökséget, miután az ügynöke hazudott neki.
Saschának minden trükköt be kell vetnie, hogy az ügynökséghez csábítsa Freddy Laut.
Veronica Ferres ott akarja hagyni a filmipart, amit az ügynökének, Hellennek meg kell akadályoznia.
Miután Kostja Ullmann kisétál egy forgatásról, az ügynökség bajba kerül az amerikaiakkal.
Iris Berben szeretne még egy utolsó művészfilmet forgatni, de a dolog rémesen sül el.
Egy botrány Alicia von Rittberg és Max von der Groeben körül próbára teszi Sophie-t.