Gyűlölet és csábítás
Liz Meriwether vezető producer sorozatában Alice Black (Emmy Rossum) FBI-ügynök egy rejtélyes és számító női sorozatgyilkos (Lola Petticrew) nyomába ered. Mindketten az igazságot keresik, de ahogy sorsuk összefonódik, a jó és a rossz közötti határvonal egyre inkább elmosódik.