Sakáltanya
Ironikus módon a félénk, szende Violet épp a város legmenőbb éjszakai klubjában, a Sakáltanyán kap állást pultoslányként.
Verhetetlen szereplőgárdájának, a felvonultatott dögös sztároknak – köztük Piper Perabónak és Maria Bellónak – köszönhetően ez a szexi vígjáték még a szokásosnál is szédítőbb. Violet Sanford (Perabo) azért költözik New Yorkba, hogy álmait valóra váltva híres dalszerző legyen. Próbálkozása reménytelenségbe és pénztelenségbe fullad, aminek következtében a félénk és szende Violet – ironikus módon – pultoslányként kezd dolgozni a város legfülledtebb éjszakai bárjában. A Sakáltanya lányai valójában több időt töltenek a csordultig telt helyen a pult tetején táncolva, mint mögötte, a sóvárgó tömeg szeme láttára.