Revamp
A „Deap Canyoning” csapata új helyszíneket fedez fel Ticinoban és Észak-Olaszországban. Élje át velük a szabadstílusú canyoning izgalmát folyókon, patakokban és barlangokban, miközben a határokat feszegetik és új magasságokba emelik a sportot. Közreműködik: Warren Verboom, Lars Nobs és mások. Készítette: Fabio Balassi, Cedric Schnegg és Marco Bersnak. Támogatók: Edelrid, Osogna Optics és GoPro.