dráma, thriller
Egy sivár téli éjszakán Veronica és Sara véletlenszerű találkozása egy tengerparti város utcáin örökre megváltoztatja életüket. Ez a feszült, fordulatos pszichológiai thriller titkokat, hazugságokat és félelmeket fon össze – egészen egy sokkoló végkifejletig.