The Baby Shower
May és Christian első gyermeküket várják, ezért a barátaik meglepetés gyanánt babaváró bulit szerveznek nekik. A kíváncsiskodó vendégek kérdéseitől a pár egyre zavartabbá válik, és felmerül a gyanú, hogy May és Christian rejteget valamit.