dráma, vígjáték
Mags nem égi áldásként éli meg, hogy kilenc hónapos terhes. Nagy magányában tanácsot kér egy látogatótól, aki végül az önsajnálat helyett inkább az elfogadás felé tereli őt, ahogy közeledik új életének kapuja felé.
Mags kilenc hónapos terhes, de még mindig nem döntötte el, akarja-e a babát. A belső bizonytalanság közepette erőltetett mosollyal töltött 38 hét magánya után egy látogató támogatását keresi, de az inkább kimozdítja az önsajnálatból, és az elfogadás felé tereli. A film a terhesség ritkábban emlegetett aspektusait, a félelmet, a lelki tipródást, és a test átváltozását vizsgálja, és az új érkezés fényében újraértelmezi a gyász fogalmát. Egyedülálló, gyengéd és vicces nézőpont egy rendkívül személyes utazásról.