Mentőcsapat a kenguruk földjén
A világ legbátrabb egerei, Bianka és Bernard Ausztráliába indulnak, hogy megmentsenek egy fiút és egy ritka szirti sast a vérszomjas orvvadásztól.
Következzen egy izgalmas és mozgalmas kaland egyenesen Ausztrália szívéből a klasszikus animációs filmben, amelyben a Mentőcsapat a kenguruk földjére indul! A hatalmas és kietlen ausztrál pusztaságban egy Cody nevű fiú hihetetlen barátságot köt egy nagy szirti sassal, és amikor egy könyörtelen orvvadász foglyul akarja ejteni a madarat, Cody a segítségére siet. Tisztában van vele, hogy egyedül nem győzheti le, segélykérésére pedig a világ legbátrabb egerei, Bernard és Bianka válaszolnak. Mókás albatroszuk, Wilbur szárnyain az egérügynökök felkerekednek, hogy részt vegyenek eddigi legnagyobb és legveszedelmesebb kalandjukban. A Disney klasszikus kalandfilmje szívmelengető történetet mesél el a barátságról elképesztően szép, animált jelentekkel, ami kicsiknek és nagyoknak egyaránt hatalmas élményt jelent!