A róka és a kutya
Tod, a kicsi róka, és Copper, a kopókölyök, örök barátságot köt. Ám amikor Copper vadászkutyává cseperedik, a barátságuk addigi legnagyobb próbatétele elé kerül.
Tod, az árván maradt harcias kis róka egy tanyán talál otthonra. Csakhamar barátságot köt Copperrel, a vidám kölyökkutyával. Kettejük közös élete csupa nevetés és kaland, mindaddig, míg Copper nem kénytelen teljesíteni fajtája kötelességét: a kutyának rókavadászatra kell indulnia! Izgalom, kaland és egy nagy barátság története.