Pusszantalak, drágám - A film
Az a tündöklés és bűbáj árad belőlük még mindig, ami London szeretett kedvenceivé tette őket: Edina Monsoon és Patsy Stone csodálatosabbak, mint valaha.
Eddy és Patsy újra itt! Mialatt kedvenc alkeszeink londoni klubokban buliznak, piálnak, még mindig csillogás és báj árad belőlük. A médiafigyelem központjába kerülnek, amikor egy véletlen következtében Kate Moss halálát okozzák. A kisebb szerepeket is olyan hírességek játsszák, mint Jon Hamm, Kate Moss és sokan mások. Drága nézők, ez a féktelen komédia kegyetlenül jó szórakozás!