Star Wars: Az ébredő Erő
J.J. Abrams, a legendás rendező életre kelti egy generáció filmélményét. A Birodalom hamvaiból feltámad Kylo Ren és a gonosz Első Rend. Luke Skywalker eltűnt, bár a galaxisnak nagy szüksége volna rá. Rey, a roncsvadász és Finn, a dezertált rohamosztagos egyesítik erőiket Han Solo-val és Chewbacca-val, hogy visszaállítsák a békét a galaxisban.