Jack
Robin Williams, a vígjátékok nagymestere, egy pajkos 10 éves fiút alakít, aki úgy viselkedik, mint bármelyik korabeli fiú, csak éppen egy felnőtt testében. Megállás nélkül nevetünk, ahogy Jack belevág fiatal élete legnagyobb kalandjába... az ötödik osztályba.