Billy Hoyle (Woody Harrelson) és Sidney Deane (Wesley Snipes) egy nem mindennapi kosaras páros. Össszeállnak, hogy mindenkit átvágjanak a Los Angeles-i kosárlabdapályákon, gyorsan, veszélyesen és viccesen nyomva a játékot.