A csodacsuka
Amikor egy kosárlabda-rajongó tizennégy éves fiú, akinek az az álma, hogy az NBA-ben játsszon, talál egy titokzatos régi tornacipőt, a játszótéri csínytevőből szupersztárrá válik.