Doctor Strange az Őrület Multiverzumában
A Marvel Studios „Doctor Strange az Őrület Multiverzumában ” művében az MCU feloldja a Multiverzum zárját, és tovább feszegeti annak határait. Utazás az ismeretlenbe Doctor Strange-dzsel, aki misztikus szövetségesei segítségével bejárja a Multiverzum észbontó és veszélyes alternatív valóságait, hogy szembeszálljon egy titokzatos új ellenféllel.