Woody mindig is tudta, hogy hol van a helye a világban és hogy elsődleges feladata, hogy vigyázzon gazdáira. Legyen az Andy vagy Bonnie. De amikor Bonnie szobájában egy új, kissé vonakodó játék, Villi megjelenik a régi és új játékoknak egy hatalmas kalandban lesz részük , mely megmutatja Woody számára, hogy milyen hatalmas is a világ egy játék számára.
Woody mindig is tudta, hogy hol van a helye a világban és hogy elsődleges feladata, hogy vigyázzon gazdáira. Legyen az Andy vagy Bonnie. Így amikor Bonnie új, szeretett, saját kezűleg készített játéka, Villi szemétként beszél magáról, Woody úgy dönt megtanítja Villit hogyan legyen igazi játék. De a régi és új barátok közös kalandja során egy váratlan találkozás Woody rég elveszett barátjával, Bo Peeppel rávilágít arra, hogy milyen hatalmas is a világ egy játék számára.