Egy csapat keményfejű, munkásosztálybeli fickó Anglia középső, szegény részéről elhatározza, hogy Chippendale-stílusú táncosokként fognak pénzt keresni, ami számtalan komikus bonyodalmat hoz az életükbe.
Robert Carlyle és Tom Wilkinson a főszereplői ennek hat munkanélküli, de pénzkeresetre törekvő fickóról szóló elismert vígjátéknak. Egy utazó férfisztriptíz csoport hatására megállapítják, hogy kisebb vagyont tudnának keresni egy saját, bár picit más sztriptízshow-val. Elhatározzák, hogy teljesen pucérra fognak vetkőzni. De vajon megvan a bátorságuk mindent megmutatni?