Szuper felsőtagozat
Szuper kalandok a Walt Disney Pictures jóvoltából olyan hollywoodi nagyágyúkkal, mint Kurt Russell és Kelly Preston! Will Strongholddal (Michael Angarano) szemben nagyok az elvárások. Szülei, Steve (Kurt Russell) és Josie (Kelly Preston) a világ legnépszerűbb és legbátrabb szuperhősei. Nem csoda, ha a szuperhős-csemeték sulijában mindenki nagy várakozással tekint az érkezése elé. A srác azonban csalódást okoz. Még egyetlen szuperképessége sem fejlődött ki. Egyik nap azonban felbukkan a főgonosz, aki nemcsak barátait és az iskolát, de Will családját is halálos veszélybe sodorja. Itt az ideje, hogy Will végre szuperhős legyen.