Temetetlen múlt
Az előtte megjelenő gyönyörű lány kísértetét látva, a nő kezdetben azt gondolja, a szomszédját gyilkolták meg. Ám idővel rájön, hogy egyetemi professzor férje ölte meg a saját diákját s egyben szeretőjét, hogy a viszonyukra ne derülhessen fény.
Egy év telt el azóta, hogy Dr. Norman Spencer (Harrison Ford) megcsalta gyönyörű feleségét, Claire-t (Michelle Pfeiffer). Claire mit sem tud az azóta már véget ért viszonyról, így Norman házassága és élete látszólag tökéletes – annyira, hogy amikor Claire rejtélyes hangokat hall, és egy kísértetszerű, fiatal nőt lát az otthonukban, Norman a felesége fokozódó rémületét egyszerű téveszmének titulálja. Ám ahogy Claire egyre közelebb kerül az igazság megismeréséhez, nyilvánvalóvá válik, hogy a szellem nem tűnik el, hanem Dr. Norman Spencerért és gyönyörű feleségéért jött vissza. A lenyűgöző természetfeletti thriller, a Temetetlen múlt számos meglepő fordulattal szegezi a nézőket a székeikhez.