Reszkessetek, betörők 5. - Testvérek akcióban
A tízéves Finn és nővére karácsonyra magukra maradnak otthon, ott, ahová éppen egy idétlen bűnözőtrió (Malcolm McDowell vezetésével) igyekszik betörni! Szerencsére Finn egy sor, bonyolult technikai kütyüt és csapdát állít fel, hogy megvédje az otthonát. A Reszkessetek, betörők 5. - Testvérek akcióban egy elragadó vígjáték, amely fergeteges szórakozást nyújt az egész családnak!