Nem oké
Egy nagyravágyó, fiatal nő (Zoey Deutch) követőkre és hírnévre tesz szert, amikor egy halálos támadás túlélőjének adja ki magát, de hamarosan rá kell jönnie, hogy az online ismertségnek hatalmas ára van.